Вибачте, виникла помилка

На цій сторінці Ви знайдете причини невдалих спроб при поповненні рахунку

Оплата послуг платіжною карткою :

Оплату не було здійснено з таких причин:

  • Ви неправильно вказали дані платіжної картки - номер, ім’я власника або захисний код ( три цифри на звороті картки).
  • Fonmoney вимагає вказати 3D Secure Code, котрий Ви можете зареєструвати у Verified by VISA або MasterCard SecureCode.
  • На Вашій платіжній або дебетовій картці недостатньо коштів.
  • Ви довгий час не вчиняли жодних дій під час сплати.
  • Вашу банківську картку було заблоковано з ціллю захисту від проведення незаконних операцій.

Забезпечення захисту від проведення незаконних операцій:

  • При багатьох невдалих спробах при поповненні рахунку Вашу кредитну картку було заблоковано.
  • Ви намагалися сплатити різними платіжними картками з одного комп’ютера.
  • Ліміт транзакцій Вашої картки вичерпано.

Блокування поповнення від Fonmoney діє лише 24 години

 

Оплата з Paysafecard:

  • Переконайтесь, що Ви правильно вказали шістнадцятизначний PIN-код.
  • В Вас недостатньо коштів на картці Paysafecard.

 

Миттєвий платіж:

  • Ви припинили процес сплати.
  • Ви довгий час не вчиняли жодних дій під час сплати.
  • Дані банківського рахунку або їх підтвердження не були вказані правильно.